Äntligen fredag!

Olycka händer sällan ensam.. Fick ett plötsligt kräkanfall igår förmiddag och precis efter att jag spydde, trampade jag på mina glasögon som jag i panik hade lagt på golvet innan jag kräkte!! Och jag behöver verkligen glasögon när jag kör i mörker,..!!:S Jaja, nu kanske jag skaffar mig de där mörka bågarna jag tänkt skaffa förut;)

Fortsatte idag med att städa och organisera bland alla leksaker, kläder och krimskrams..! Hade lätt kunnat spenderat en Vecka med detta..

Lucie hämtade mig ikväll och körde med henne till Baltimore tillsammans med tre andra Au Pairer! Träffade några andra vänner till dem (manliga sådana) och besöktenågra  barer i Clifton. Första gången i Baltimore, men det var nästan som att besöka Möllan i Malmö:P. Fast med fler killar i dålig klädsel.. För amerikanska killar har verkligen ingen bra klädstil över huvutaget..:P! Aja, skönt att komma ifrån huset iaf!! Och få slappna av för en stund!
Imorgon väntar Washington, och där efter hemmafest hos Phoebe! Gissa vem som står för drinkarna...;)

  
Det är sista helgen i Augusti...shit va tiden springer iväg!! Denna månad skulle jag absolut vilja ta om igen, för det är en väldigt fiin månad...!!;)

Fick brev igår från familjen innehållande en del böcker med en del aktivitetstips för barn (!), och lite kräftskivehattar, dekoration o servetter! Det var väldigt kul lustigt att få;) 
Hoppas ni haft kräftskiva allihopa!! Ska se om jag kan annordna det här;P

Har hittat mitt favoritgodis - "M&M Premiums" = m&m med extra fin choklad, och varierande smak":D

Puss o Gonatt!:)

Kommentarer:

1 anneli:

Hej!

Vilken tur med bilen...haha låter som en grej jag kunde ha gjort! Det verkar som det lättar lite för dig over there...vilket gläder mig! Godiset...ja de ska ju dessutom vara billigare än här hemma de där m&m...skicka gärna några genom datorn om du kommer på hur...haha Ha det bra! Kram anneli

Kommentera här: