Signal från yttre världen!

Okej, fjärde dagen jag jobbat och jag är sluuut... Tack så hilma mycket för idéerna jag fick! Gömma nyckel ska jag absolut göra! Oj, vilka minnen jag fick nu med gömma nyckel.. Hade vi inte en Stor nyckel hemma som vi brukade gömma när vi lekte de?! Och bygga kojor såklart!;) Det som är det kluriga är att starta hela leken liksom, med att komma på en berättelse, eller så.. Men well, det löser sig säkert!

Idag fick jag signal från yttre världen, ett mess av en Au Pair som bor här i närheten!:D Fransyska, Lucie! VAD jag har saknat människor i min egen ålder - någon vettig att hålla vettiga konvensationer med!! Ska snart komma och "pick me up"!:) Får se vad vi hittar på!

Imorgon kör vi till North Caroline,.och fråga mig inte Vart i N.C vi ska; engelska städer fastnar aldrig i mitt minne...!

Kuriosa: Fransyska kan i annat sammanhang också vara en styckningsdetalj i kreatur..

Denna vecka har varit lång...Imorgon är det fredag - Wiiiee!!:D

Kommentera här: