Ensam helg.

Bestämde mig för att vara hemma själv i helgen medan familjen åker till deras lantställe på andra sidan . Kankse var det dumt, men jag känner att jag har stort behov av att få vara själv ett tag, smälta alla tankar och känslor, planera kommande vecka med aktiviteter och måltider och lära känna området. Inga andra Au Pairer är hemma denna helgen heller.
Men nästa vecka ska jag med familjen till North Carolina där pappans syster köpt ett megastort, rosa (!!), hus  precis vid stranden med en megasutsikt över havet!! Ser framemot de kan ni tro!!;) De kallar huset "rosa elefanten"..hm..

Sov länge idag.Skööönt!! Ska ta dagen som den kommer! "Human hot" ute!!:D

Kommentarer:

1 sabina:

ska jag vara ärlig tror jag det är ganska smart att du gjorde detta valet. annars kanske du aldrig får tid till att verkligen fatta(för dig själv) att du nu är i usa o ska stanna där ett bra tag :P ska bli kul o se vad du kommer att hitta på med barnen! :)

2 Maddie:

Yes, de lär ni alla få veta!;) Hehe, "sabinojska", vilken rolig mail du har Sabbe:D Puss på dig!

Kommentera här: