Första jobbedagen!

Okej, första jobbedagen avklarad,.. och jag är trött!! Hade somnat i "G:s" säng när Han skulle vila middag om jag kunnat!! Krävs också en hel del planering med känner jag, att verkligen veta vad man ska göra under hela dagen, för barn har Inte tålamod. Men vist, det viste jag innan, men Nu får man verkligen känna av det!:P Hehe, jaja, sen, å andra sidan, vist är det ett jobb, mkt stort ansvar och så, men jag kommer att få Leka i ett helt år, och få betalt för det:P

Pratade med min familj ikväll med i över en och en halv timme!:D Kändes väldigt skönt! Länge leve skype!;)
Andreas kom 10:a på 100m Män på Friidrotts SM:et i Malmö i helgen, "ingen bra tid?" (11, 00sek) Och du var också yngst i startfältet (Benjamin O räknas inte, han är omänsklig:P) 
Lillebror - jag är mkt stolt över dig må du tro!!:D

Tänkte jag skulle vandra till "Däckparken" imorgon - en väldigt stor lekplats gjord av en massa däck - är inte De återandvändning om något - ta med lite lunch och äta i skogen, och hoppas på att allt går smärtfritt till väga!;) 

Övade lite Ukulele ikväll!;)

Må väl alla ni kära! 

Kommentarer:

1 sabina:

jag vill ha din skype med!!

Kommentera här: