Funn Funny...

Kom hem igår kväll efter två nätter med familjen på deras "farmhouse" + en dag på ett stort hotell med extra allt (pooler, vattensporter, golf, resturanger, extream roomservice som gör allting för en, plockar upp efter en, parkerar bilen och bär upp väskorna på rummet - om man har pengar för det såklart, 250/natt (ca 2000kr)). Tyvärr fick jag inte ta del av de två nätter mamman och barnen skulle spendera där, utan åkte hem igår för att rensa bland alla leksaker och förråd inför skolstarten på måndag! Men, skönt att va själv i huset och mer tid att fixa skolan osv!:) Även om det är en hel del göre med att få ordnign på allt..:P 




Det går upp och ner med relationen med barnen... speciellt pojkarna!:/. Blev inkletad i en massa sand och bottesörja av Siena och hennes kompis, och vi gjorde våra egna peelingmasker. Detta resulterade såklart i en massa gegga och sand i håret, i massor!!:P
Nästa gång blir det lerbad på Riktigt!;)

  

  Träffade Maaret ikväll! Jag skulle köra oss till Starbucks för Au Pair träffen utanför Columbia och hade kollat upp vägen dit, men körde såklart fel (tror vi iaf:P) och körde lite runder innan vi tog ett annat ställe. Efter att vi parkerat och lämnat bilen va Maaret tvungen att gå tillbaka för att hämta sin mobil. "Shit", tänkte jag när jag när jag såg bakrutan halft nere, "tur att vi gick tillbaka". Men, kunde inte låsa upp, så jag fick ta hjälp utav bakrutan och öppna dörren.. Haha, Men,.det var inte Min bil!!:P Haha; min bil stod fyra platser längre bort på den enormt toma parkeringen!!





Kollar på "Dirty Dancing" med "cinematherapy" där de innan varje reklamavbrott snackar om relationsfrågor med filmen som utgångspunkt... "So, what have we learned after watching this movie?" funny, funny!;)


Oioi, Thunder and lightening outside tonight! 
 



Kommentarer:

1 sabina:

Jag skrattade såå håårt när jag läste det om bilen! hhahahahahaha madde lite förvirrad hahahahahhaha. du e rolig du! här is verige är det fortfarande ganska varmt o kvavt ute.... jag börjar faktiskt längta lite till hösten nu! :P

hur går det? men du jag tror pojkar alltid är lite svårare att få kontakt med, speciellt om man själv är tjej! men du kommer säkert på en lösning! puss puss

Kommentera här: