Utkast: Äntligen fredag ...

Äntligen fredag - som alltid en skön känsla! Byggde litet "tältläger", tjejerna gjorde chokladbollar (eller "chocolate balls" som vi fick kalla dem, negerbollar kändes mindre passande:P) och till middag blev det egengjorda hamburgare som barnen själv fick göra - "best food I've ever so far" som äldsta pojken sade ikväll. Sådana små kommentarer värmer något enormt efter en tuff dag med barnens humörsvängningar!!



Tog bilen på en tur för mig själv och körde till Ellicott city, ett väldigt mysigt samhälle med en massa små uteställen och pubar! Och efter att caféet stängde vid tio, gick jag till Tavernan (med grymt goda cocktails by the way) för att läsa lite. Men det blev inte så mkt läsande. 
Började snacka med en tjej som brukar  jobba där, och efter ett tag var jag presenterad för halva insatsstyrkan i baren;) Haha, jisses va kvällen slutade oväntat! Luncha med en tjej, och "Barbacken" kommer plugga på samma skola som jag,.. 

Gjorde något ikväll som kanske inte va Så bra att göra..

Läkerol - Makes People Talk








Kommentarer:

1 sabina:

det låter som att all verkligen är super där. jag lever typ mitt liv genom dig. hehe.jag vill också ligga på stranden och bada och fiska. åh.



förstod dock inte det sista med läkerolen? sa du ngt du inte borde ha sagt?

förresten malmöfestivalen har satt igång och du missar, illa illa :P

saknar dig ska du veta!

2 Maddie:

Haha, illa illa Sabbe med livet dit..:P

Nja, gjorde en sak som inte va så bra,.. Men, livet är till för att levas, och ibland måste man äventyra det med att ta en del risker,.bler mer spännande då!;) Vi Måste se till att boka en Skypetid!! puss

3 gela:

haha... livet är definitivt till för att levas.. :) puss på dej

4 sabina:

jaaa! men jag kunde ju inte hitta dig på skype ju...

Kommentera här: