Välkommen Madeleine, och alla ni andra för den delen...

Va sören gjorde jag detta för. De som alla andra verkar göra. Som en i mängden. Jag som alltid har ogillat att vara en i mängden.
Detta är mitt första inlägg, och jag känner mig väldigt nevös inför framtiden. Jag har inga som helst förväntningar på något. Så snälla, sätt inga förväntningar på mig. Det har alltid varit bäst så, att inte ha några förväntningar. Så har man aldrig fått någon större besvikelse heller. Är jag kanske för tråkig?

Men det finns några förväntning i mitt liv, förväntningar som jag aldrig kunnat ta bort. Och det är förväntningar inför framtiden. För just framtiden är så otroligt stor att det är omöjligt att Inte ha några förväntningar. Därför är jag också väldigt rädd för framtiden. Rädd för att mina förväntningar inte ska stämma, och att jag inte kommer kunna leva upp till dem.
Fy vilken tung början på detta inlägg.


Må bra idag!

Kommentera här: