Crab

30 JULI

Körde själv (!!) till "Bank Of America" och fixade bankkonto idag, eftersom jag imorgon kommer få min första check, 195 dollar!;) Wei, en sak i taget iaf, måste öva på att parkera dock, för Det är jag uuussseel på!! 
Imorgon kväll åker Franzie till Californien, så familjen bjöd ut oss alla på middag och åt Krabba!! Yummie!;) Om ni trodde att kräftor var kladdig socialmat Måste detta testas!:D Kommer kännas konstigt dock när Franzie inte är här länge - vem ska säga till Mig vad Jag ska göra..?!:S...:P Hon ritade en fiin karta över Catonsville till mig så jag vet vart alla viktiga platser ligger, som skolan, biblioteket, parken, andra Au Pairer, de stora gatorna,..:D Hon är bara för söt!
Hade ett mer seriöst snack med mamman ikväll om allt gällande mitt arbete, regler, att tänka på, rutiner etc,..!
Känner mig mycket mer pepp inför kommande tid!!:D

Se världen från den ljusa sidan - det värmer hjärtan väl!

PUSS

Kommentarer:

1 sabina:

hihih, parkeringar är kluriga! krabba låter gott hoppas det är bra med dig! saknar dig j'ättemyckeet! p&k

2 Maddie:

Hehe, well jag Måste verkligen öva o öva¨. Får planera in en liten parkeringsdag och bara köra runt och parkera överallt!;) Krabba är ungefär som kräfta, fast med mer lön för mödan;)

TACK så Himla mkt!

JAG SAKNAR DIG Sabbi!!

Kommentera här: