Hårigt värre

28 JULI

Har haft en väldigt fin dag idag!
Var vid poolen och badade o solade; hett, hett värre, kan tänka mig en 30*C, närmare 90*F iaf!;) Fick köra en del idag iaf, och Det känns mycket bättre! Lång dag med, jobbade tio timmar.. Börjar lära känna barnen iaf, och det gör ju det hela mycket lättare att ta hand om dem...!! De är såååå söta!!;)
Färjade håret ikväll, och det blev mörkt, mörkt...;) Färjade duschen med, vilket kanske inte va meningen riktigt,..:S

Ta hand om er alla!:)

Kommentarer:

1 Ingrid:

Finaste Madde! Äntligen hittade jag till denna sidan! Och nu är den addad till favoriterna såklart. Grattis i efterskott min vän - både till födelsedag, namnsdag och till att du verkar må väl och att det verkar vara en bra familj! Vad jag är glad och lättad för din skull.. Vilket äventyr du är med om! Ta in alla intryck och njut! Och gråt lite ibland. ;) Önskade att min axel kunde vara till tjänst i det syftet. Du är i mitt hjärta och tankar min vän.



Pussokram från Ingrid

2 Evert:

Hej Madde !

Läser att du börjar komma in i jobbet, jätte skönt och att barnen är söta. Vi saknar ju dej, men detta är ju ditt äventyr. Vårt äventyr hemma i dag var att vandra runt finjasjön (4,5tim) och fick se en svart orm och fyra cacher! ha de, o ta väl vara på dej. Kram från familjen.

Kommentera här: