Howe familly!!

23 JULI

Fjärde och sista dagen på hotellet var bara förberedelse för att sedan ta oss till våra värdfamiljer! Några blev hämtade på hotellet. Tog tåg från N.Y. till Baltimore Airport tillsammans med en massa andra Au Pairer (allihopa tyskar). Väl på stationen möttes jag av familjen Howe!! Pappa - Ned, mamma - Tracy, storasyster - Siena, mellankillen - Hawkins, lilla killen - Gibson!:) Först Då började jag smådarra i Heela kroppen..!! Fick blommor och ballonger av dem! När vi kom hem till dem, Catonsville, visade barnen mig runt i huset, visade mig källaren där jag har mitt rum och badrum; jättefint hus, och både rummet och badrummet är fiint med en gammalmodig inredning!! Och sängen....enormous!! Vad är det med amerikaner och sina megastora sängar??!! Well, not complaining...;) Kommer nog sova gott!

Well, nu börjar det stora äventyret...


 

Kommentarer:

1 sabina:

well, de måste ju få plats ;)



fast fransmän har också det, eller iaf min utbytesstuent. oerhört bekvämt. de måste tycka vi svenskar är supersnåla med utrymme, för nog ger vi inte våra aupairer o utbytesstudenter dubbelsäng. iaf inte min familj hahaha

2 Maddie:

Hehe,..soo true!! De är stooora!! Ibland känner man sig riktigt liten...:P

Kommentera här: