Turning 21...

26 JULI

GRATTIS PÅ MIG!!! Turning 21... I Usa är det en Väldigt stor dag, som att fylla 18 hemma kan man säga, eller well, mer fylla 20 kanske.. Efter 21 får man nämligen köpa alla typer av alkohol och inträda alla uteställen och nattklubbar!!;)
 
Dagen spenderade jag med Franzie och Phobe! Besökte en typisk amerikansk kyrka och gudstjänst! Verry mycket halleluja där må jag säga!;) Men, tror jag ska besöka den igen! Efteråt åt vi lunch på en riktig amerikansk "Dinnes". Tjejerna sjöng födelsedagssång för mig på tyska, och blev bjuden på tårta av personalen!

TACK TACL TACK för alla Grattis gratulationer jag fick!!:D Denna dag har nog varit den jobbigaste rent känslomässigt,.. kunde brustigt ut i gråt under gudstjänsten om jag låtit mig själv göra det... Men sen är ju jag den som inte gör det (varför?!). Har jättesvårt att visa svaghet, vilket gråt egentligen inte är. Att våga visa att man gråter tyvker jag är en styrka i sig! Jag väntar fortfarande på mina tårar, för jag känner att de är där.. Under kvällen var vi vid poolen och hade barbeque (väldigt vanligt sätt att träffas och umgås på, familjer och vänner emellan), åt grillat, badade, åt riktigt good chokladtårta och fick öppna lite presenter!:)

Hade en väldigt fiin dag! Och Ni alla förgyllde den verkligen med era fiiina hälsningar!:D

Må väl!:)

Kommentera här: