Äntligen fredag!!

Äntligen fredag!!
Vad som än händer i ens liv, så finns det Ingen som kan ta ifrån fredagskänslan från en!!;) Går inte att förklara..

Har, efter två månaders oregelbunden workout, börjat igen på allvar. Tränade Box igår kväll, och blev trött på riktigt! Sååå himla skönt. Funderar på allvar att börja på Kickboxning:)

Mina sista dagar i London spenderade jag med att promenera lite. Jag åkte båt på Themsen och fick lite kul kuriosa om byggnader i London. Och såg Le Miserables på Queens Theatre! Sååå grymt bra!:D Snacka om misserabel story!

Men trotts fredagskänslan så kan man inte komma ifrån att man måste förtjäna den. Det är så himla segt att försöka bygga upp sitt liv om och om igen.. Men, man får börja någonstanns. Ska läsa liite franska på medborgarskolan en gång i veckan iaf. Jobb får man se om man hittar. Björkhaga kommer alltid att finnas där..:S Jobba till efter nyår, och sen iväg igen någonstanns är min nuvarande plan. Någon som vill göra mig sällskap denna gång?! Lika bra att söka resekompanjon nu!;)

Jag tar varje dag som den kommer nu. Gör varje dag en lång lista på saker jag behöver göra..
Tog hem glasögon igår som jag går runt med och provar;) Tror jag har bestämt mig, men är alltid bra med lite smakråd;)

Pratade precis med Gela (!!) och vi hade inte Liite problem med att bestämma när vi skulle ses. Ingen av oss hade några saker planerade, eller tidsramar att bestämma efter. Så det var väldigt svårt att bestämma hur och när vi skulle ses. Tänk, när man väl har tillfälle att kunna bestämma efter hur man känner så blir det plötsligt såå mycket svårare att fatta ett beslut. Det är inte så ofta som man faktiskt utgår ifrån vad man egentligen känner för att göra. Utan mer efter vad som passar Bäst att göra i situationen. "Jobbar då, tränar då så då kan vi ses mellan den och den tiden". Såå mycket enklare. Men, när man inte har några tidsramar - vad känner jag för egentligen? Och vad är det som bestämmer vad det är som man känner för?! Kan det vara en sak som man måste träna på, att veta hur man ska känna efter i sig själv, var man ska leta efter sina känslor och behov?!

Känslologi..

Kom jag precis på ett nytt ord?!

Hm,. kanske en kurs man kan läsa?!

Trevlig helg på er alla kära, och hoppas att jag får tillfälle att träffa många av er!:)

Kommentarer:

1 anneli:

hej!

Känslologi...den kursen vill jag gå...:)

Kram

Kommentera här: