Hemma igen..

Yes, är nu hemma igen på svenk mark!
Har nog aldrig hört mina föräldrar prata så mycket som idag, om allt och alla;) Om vad som hänt, vad som händer och vad som kommer att hända.. Skönt dock!! Att bli påmind om hur mycket kärlek och omtanke som finns här, och mellan varandra!:)
Jag har dock vart en aning trött, och det lär väl sitta i.. Även om jag fick mig ett gott skratt (Fy va skönt det är att skratta. Det var länge sedan jag skrattade sådär riktigt innerligt!!) när Andreas berättade att han blivit stoppad av polisen igår när han mötte dem mitt på vägen utan lyse!!:P

Yes, jag har fått nytt nummer nu. Så vänta bara på ett sms...

Imorgon blir en massa städande och rensande i livet mitt som det ser ut för tillfälligt. Och en del uppdateringar i gamla inlägg!!

Ska få sova i min egen säng ikväll som fått ny, mjuk madrass!:)

Fy vad jag vill träffa alla!! Någon som har planer inför helgen?! Jag vet en som Inte har några än så länge!;)

Kommentarer:

1 Gela:

jag har ledig helg så jag har hur mycket tid som helst för dej min älskade vän!! skicka ett sms eller så provar jag ringa dej imorgon!! puss

2 sabina:

när får man ditt nya mobilnummer? ? ? ? ....

Kommentera här: