John Blund


Jag har ett litet arbete som ska in på måndag före klockan 12. Men jag behöver inspiration. Jag vet inte hur jag ska få det. Hur gjorde jag förut när kugghjulen stannade?! Hur finner man inspiration egentligen?! Jag tar emot alla förslag!! För plötslig är det som vinterresan till Norge heelt har förträngts i min lilla hjärna..!:S


Just det, lite bilder från maskeraden i helgen!! Jag klädde ut mig till afrikanska!:) Cyklade genom hela Malmö i min fina klädsel, tog tåget upp till Hässleholm och entrade djävulens lägenhet!! Skulle jag inte fått pris för bästa dräkt så säg!:D I alla fall för jobbet bakom...!!

Afrikanskan och djävulen


sfgdg

Det kommer snart ett filmklipp till detta...;)


När man vill att John Blund ska komma till en tar man på sig de sexiga underkläderna...
tog precis på mig dem,..komsi komsi!:D

Imorgon kommer Andreas och min moder ner till Malmö!
Och på kvällen blir det konsert med Therese Andersson!!
Jag längtar!:)





Kommentera här: