Lördag hela dan!


Vaknade i morse med en känsla av att jag kanske inte skulle druckit det där sista glaset innan jag tog cykeln hem,. Första gången på väldigt länge som jag nästan kände huvudverk! Låg kvar i min säng som kändes Extra skön i morse, och tog istället andra träningspasset klockan tolv,.. Lagom okoncentrerad, men det gick! Körde 1100 sit-ups!! Och ja, jag gjorde dem alla,..:)
Träffade Gela och tog en underbart härlig promenad i bokskogen utanför Malmö!:) Tack Gela för eftermiddagen!! Det känns lika skönt och avslappnande varje gång vi träffas!! Haha, när jag frågade dig om Du hade någon du såg upp till och beundrade - "Mig själv kanske?!" Klockrent Gela-svar!!

Fick fint besök av familjen och farmor ikväll!! Vi lagade mat och umgicks hela kvällen! Fick inflyttningspresent av farmor i form av ett kuvert, en flaska vin och,....ett12-packe med ägg!!:D Min farmor är nog den sööötaste som finns!! Varje gång jag övernattade hos henne kokade hon Alltid två ägg till mig till frukost, och hon vet att jag är väldigt glad i ägg; äkta omtanke!:)

familjen


Andreas med sina glasögon - svårt att välja?!:)
 

glas ögon

,..och hundgodis?! Nej, iranska godsaker!¨

godsaker


mee


Varför är det så mycket lättare att lägga fokus på saker som är jobbiga i livet?! För varje positiv tanke ägnar vi tiden åt 99 stycken negativa tankar - pourqoi?!  

It makes me happy to see you happy!



Kommentera här: