Uno randomino


Har inte känt för att skriva vått vettigt på länge känns det som. Tema brukade va min grej, men det var ett tag sedan. Jag menar, kom igen. Malmö måste ge mer inspiration än så!!

Denna veckan har varit grymt skön!! Inte alls mycket i skolan; haft målspel i form av freasbee och fotboll, och simmat! Där emellan har livet rullat på med lite plugg, tränat, bakat lite (ikväll luktar det kardemumma i köket:)). Var i pildamsparken igår med klassmedlemmar, grillade och myste i solen!:) Spelade kubb, och killarna brädade tjejerna,..
Jag jobbar på att få tillbaka gitarrspelandet igen, och det går framåt!:)
Men ish, fick i tisdags reda på att ALLA i klassen måste göra om en hemtentamen på "Idrott och samhälle"!! Snälla, HELA klassen... Och övriga frågor skulle tas den 22:e. Finns det kanske något annat som måste diskuteras om en hel klass måste göra om?! Kan tänkas överklagas,..

I tisdags kom min tränings buddy tillbaka, efter över en månads obalans med hälsan,..(!!) Till och med andra i gruppen har frågat Mig om vart han hade tagit vägen,..;) Han var saknad iaf!

Lite flört på ica ikväll,..;) alltid trevligt.

I morgon ska jag simma med några från klassen, och öva inför vår tentamen i simning om två veckor! Sen blir det njutning i solen, och Klassfest med Cuba Café som utgång!!:)

Avslutar med något som fick mig att ligga dubbel av skratt!! Jag kan inte sätta fingret på det. Kanske var jag bara för trött...:)







God natt









Kommentera här: