Bitterfittan


Det blev lika mellan MFF och Halmstad BK. Robert Åhman Persson gjorde målet i MFF. Jag såg matchen. Men, många träffar mot stolpe borde man egentligen få göra innan det ska få räknas som ett mål?! MFF gjorde tre. Det borde räknas som ett mål;) Jag skickar förslag till svenska fotbollsförbundet!
Vi hade simning med klassen idag! Som jag har längtat!:)

Ish, det är fortfarande iskallt när solen går ner om kvällarna,..

Michaela, min roomie, är så himla sööt!:) Ville bara säga det! Det känns jättebra och avslappnat tillsammans, och man kan prata om vad som! Ständigt givande och tagande. Kanske en väldigt bra prövning om man i framtiden, med förhoppning, kommer att dela ett gemensamt boende tillsammans med någon!:)

En lååång dag väntar i skolan imorgon,.. Och När hade jag tänkt börja skriva på "vinteruppsatsen"?!
We'll se..

Från dittan till fittan.. hon är bara så grymt ball!:D






Kommentera här: