Veckan är röd,..


Måndag. Den borde förbjudas. Och det blev ju inte bättre av att man inte fick den sömn i helgen man Hade behövt. Måndagen började med en intervju på ett serviceboende i Malmö; cykelväg i över 30 minuter. Jag Måste bli bättre på att hitta de smartare vägarna i stan!!
Men, intervjun kändes väldigt bra. Jag fick till och med en rundvandring på stället. Jag ska på en annan intervju på torsdag till ett boende som ligger närmre centrum.
De verkligen skriker efter sommarvikarier på servicboenden.
Yes, därefter tog jag mig till skolan för att grupparbeta. Och jag vet inte hur många gånger jag jäspade under tiden vi skulle vara kreativa, skriva och bolla idéer hit och dit. Jag önskar att jag var en människa född med fantasi. Finns det ärligt talat chans att öva sig i det??!

Pappa är i stan, och jag ska nu göra honom sällskap på matchen!!:)

Toudelou:)



Kommentera här: