Vi är resande,..


Min roomie var på begravning idag. Hon sörjer sin väninnas mor, en kvinna som gjort ett otroligt stort intryck på henne personligen i sitt val av vägar i livet. Men hon berättade att hon hade svårt att känna av kvinnans bortgång, eftersom hon var en kvinna med stor själ, och på något sätt fortfarande existerade!
Och jag förstod precis vad hon menade. För jag vet att min farmor har en speciell plats i hjärtat hos Mig. Och jag vet, att när den dagen väl kommer när hon måste lämna jordelivet, kommer hennes aura fortfarande existera i Mitt medvetande!

Dett finns andra människor som jag inte känner samma sätt. Och jag vet inte varför. Eller jo, jag vet varför, men jag kan inte förklara Hur det kan komma sig på de sättet. 




Jag funderar på att gå från passiv till aktiv medlem i Mp...








 

Kommentera här: