Jobberbjudande och återseende



Plötsligt fick jag respond på TVÅ CV av de TVÅ enda jag orkat skicka in inför hösten. Och nu kommer den där överväldigande känslan i kroppen, och alla frågorna med den: vad SKREV jag egentligen i de där CV:et?! Är det något jag står för?! Och inte minst den där känslan av att han eller hon som läste det nu har fått en del förväntningar. Hur kommer de där förväntningarna i förhållande till det verkliga i mig att yttra sig?! 

                                                                           ...

Min roomie gjorde ikväll, för första gången i sitt liv, chokladbollar!! Hon fick några recept av mig. Och vi hade en väligt trevlig samkväm kväll där vi utbytte våra tankar, känslor och idéer:) Och det slog mig när hon rullade sina bollar i kokosflingorna på tallriken; varför vi alltid ska krångla till saker och ting, när det mest enkla som chokladbollar kan bli så gott!

Åh vad jag ser framemot morgondagen och helgen!! Imorgon ska jag träffa vänner jag inte träffat på länge, och så är det ju sista dagen på festivalen:) I helgen åker jag till Sösdala för att jobba, och på söndag blir det att torga på Drottningtorget med Sabbe!! 

Det var de jag behövde mina två lediga dagar till innan i veckan: mental uppladdning!:)

Kom och dansa med mig på Stortorget imorgon kväll!!





  

Kommentarer:

1 emma:

sparar du inte det du skicka iväg? Det gör jag alltid, så man vet! =P Och du skriver väl inte så mkt, att du inte kan nå upp till det? :O

Kommentera här: