Sösdala


Jag kom precic hem till Sösdala efter att ha träffat Hanna i Kristianstad!
Åh, det var så kul att träffa henne! Hon var sig lik:) Men ändå, tänk så mycket som vi ändå påverkats av allt vi båda fått vara med om. Och tänka vad vi ändå formas utav livet vi väljer att leva. Jag är så imponerad av allt Hanna väljer att göra i sitt liv. Och jag känner att det hon väljer att göra gör hon efter känning från sitt hjärta. För det krävs mod att våga göra det.
För många kan det ses som en självklarhet att göra det. Men för andra är det inte det. Och som sagt. Det handlar om mod. 
Hanna har valt att följa sin tro. Och hennes tro har tagit henne till platser i världen där hon med sin kunskap försökt hjälpa människor i deras vardag. Med förhoppning att det ska hjälpa dem i samhällets utveckling till en mer hållbar omvärld. Hon håller till på Restenäs, och det finns många sätt att hjälpa till att stötta hennes och organisationens arbete i världen!

Jag hoppas att det ges möjlighet för oss båda att träffas innan hon åker iväg på ännu ett uppdrag-Indien:)

Nu väntas middag och film för egen del, innan jag börjar mitt lilla projekt i att rensa och låta mig minnas tillbaka bland alla gamla saker man samlat på sig. Framför allt saker sedan skoltiden och allt vad som kan finnas i mina kartonger nere i källaren...

Fortsättning följer...:)

Kommentera här: