Tröttsöndagen


Sömnade vid halv fyra. Steg upp lite över sextiden, och började jobba vid sju fram till tolv. Och sen brunch därefter.
Trött, varm och dåsig. Ögonen hänger, något alldeles...

Gårdagskvällen var jättetrevlig!:) Sanna, Familjen, Tanja, Hadriz & Livebandet och sen Retro med Tanja och hennes vänner! Väl där stötte jag på (inte stötte på, utan stötte på) en del känningar, som alltid är kul att göra, så där spontant:) Och så fick jag syn på en kille som jag så väl kände igen. Tyvärr tog jag mig inte möjligheten att försäkra mig om hans identitet. Och det grämer mig en del såklart. Men, något säger mig att våra vägar kommer att korsas igen någon gång.

Tröttsöndagen fortsätter hela dagen. Det blir en sådan där behövlig "ta-igen-tid-och-göra-saker-dag" idag: kolla mejl, skriva, skicka cv, pyssla, kolla den kommande lönen och räkna ut om allt kommer gå jämnt ut.

Tanja: jag tror på att det finns en mening med allt som inträffar. Det var inte meningen för någon av oss att denna sommaren finna den röda lyckan som med hjälp av solens strålar får sen att frodas. Vi ser helt enkelt till att erfarenheten göder oss med lärdom:)

Åh, snälla ge mig kraft till att orka ta mig ner till Winnerbäck ikväll!!







Kommentera här: