Upp & ner & upp & ner


Denna veckan har börjat med väldigt många känslor som gått upp, och som gått ner. Ena stunden kände jag mig jätteglad; andra stunden satte sig en klump i halsen.

Igår kväll hade jag ett missat samtal från en kär släkting i Blekinge som talade in på röstbrevlådan hur glad hon var för kortet jag hade skickat till henne! Det gjorde mig så varmt om hjärtat när jag fick höra hennes späda, varma röst i luren:) Hm... den känslan bröts dock ner senare på kvällen,.. och nu vet jag inte vad jag ska tro.

Idag trodde jag att jag hade tappat en väldigt värdefull ägodel, och plötsligt kändes det så otroligt tomt. När jag senare nu ikväll skulle hem hittade jag det i väskan. Och euroforin spred sig igen i kroppen. Vilket förstärktes ytterligare när jag hade ännu ett missat samtal och intalat röstmeddelande från pappas bror som berättade att han hade en flaska Bailey's som väntade på mig! Haha...

Och nu öser regnet ner, som manna från den molngrå himlen.

Och där kom en blixt, följt av oska.

Shit, hur ska denna veckan sluta egentligen....

Må allt som händer i livet ske till det rätta.....


Kommentera här: