Veckan slut, och jag med den.


Söndag kväll; vecka 31 är slut och jag med den.
51 timmars arbete denna vecka. Och det känns att man inte är van vid att arbeta så mycket.
Ish.
Även om jag lätt hade kunnat säga ja till jobb imorgon om de skulle ringa, så får man se till att vara förnuftig också. Jo, jag kan faktiskt vara det ibland;). Det är inte rättvist mot de boende att jobba när man inte är där till hundra procent. Och man vill ju göra sitt bästa!
Efter jobbet ikväll cyklade jag hem till Ingvar och Lena och hade en väldigt trevlig kaffestund tillsamans! Fick också en liten leverans efter att de varit i Tyskland för inte så länge sedan:)
Imorgon är jag alltså ledig! Och det blir en dag heelt för mig själv:)
Blir vädret okej tar jag tåget mot ännu en okänd destination, och strosar runder i någon trevlig omgivning!


Jag har varit väldigt "Grega-sjuk" på sista tiden:)







Kommentera här: