Gammal vänskap som jag aldrig hoppas kommer rosta


Tentan idag kändes bra, och det var förhållandevis, eller rättare sagt löjligt, lätta frågor med självklara svar. Eller var det bara min uppgivenhet innan tentan som sänkte mina krav inför den?

Träffade ikväll Gela, och tog en fika tillsammans. Jag skojar inte, men det var över fyra månader sedan vi sågs... Och efter varje gång vi ses får jag en sådan skön känsla i kroppen; en oövervinnerlig känsla som att allt är möjligt, enbart med tillräcklig vilja!:)

Bor man ine hemma får man se till att skapa sin egen julstämning. Kokade precis färdigt julgröten. Men, hur lyckas man egentligen med smaken? Hur får mamma till sin goda julgröt egentligen?! Ish, det får kanske ta några år innan jag får till min egen goda julgröt:) Så lätt att bränna botten på grytan bara..

Bara två dagar kvar i skolan, och jag börjar känna större lättnad. Det ska bli så otroligt härligt med "jullov":)

God Natt:)




Kommentera här: