Nyårslöfte



mitt gångna 2010 har inneburit många äventyr och nya prövningar ser jag tillbaka på det med stor glädje, och tacksamhet till de som berikat mig. Jag har lärt mig så otroligt mycket om mig själv, och insett att jag inte behöver resa så långt för att kunna göra det. Varför resa över atlanten när det kan räcka med att flytta till Malmö? Okej, en aningen stor irroni i det hela. Men, så klart att det finns en gnutta sanning i det.
Året har som sagt inneburit mycket äventyr, men jag har också kommit till en del slutsatser, och saker som jag vet att jag behöver bli bättre på att hantera.



Stort Nyårslöfte till 2011:

- Ta hand om mig själv på ett bättre sätt, och att blir bättre på att lyssna på vad kroppen säger och inte hjärnan.


Mindre nyårslöfte till 2011, men ack så viktiga:

- Läsa fler böcker - dem ligger här hemma och skriker efter att bli öppnade!

- Gå mer in för thai boxningen.

- Återfå den spontana sidan av mig.

- Njuta av livet och med allt vad det innebär:)


Må väl 2011!!






Kommentera här: