Mina mindre bra sidor, som jag är väl medveten om.


Jag...                                                                                                                                                             

...tror för gott om människor.
...är ganska naiv.
...är konflikträdd.
...har ibland en tendens att avbryta folk när de talar, då jag själv blir så ivrig med att vilja framföra min åsikt. 
...kan ibland vara väldigt, väldigt seeg.
...har ibland svårt att visa för andra när jag inte förstår.
...har svårt att hantera motgångar.
...har ibland svårt för att prioritera rätt med förnuftiga beslut.
...svårt att bestämma mig (för i de flesta fall spelar det faktiskt ingen roll var i biosalongen jag sitter)
...har svårt för att öppna upp mig för människor i min närhet - varför ska jag tynga andra med mina bekymmer?!
...är en trogen tidsoptimist, och jobbar på det ständigt.
...tar ibland saker för givet.
...försöker göra saker enklare än vad de egentligen är.
...har ibland för svag tro på mig själv - vad kan lilla jag göra för skillnad i världen?!
...är född lejon, och har en centrerad personlighet. Men så fort jag känner "hot" från ett annat lejon låter jag mig bli uppäten.



Kommentarer:

1 sabina:

önskar att du ävenn skriver dina bra sidor!! vill mkt hellre läsa dem, för du har massor av fina bra sidor !!! så att du vet!

2 Madeleine:

Dem kommer, dem kommer... Ska bara fundera lite mer på dem först:)

Kommentera här: