Helg



Söndag idag, och jobb!
Åkte skridskor med Bella igår! Inga fler som vågade göra oss sällskap.. Dock hade Vi väldigt roligt!:) Åkte på hockeyrör, vilket jag Aldrig gjort förut. Så det kändes lite annorlunda. Tog lite tid innan man kände sig "säker". Och shit va ont i fötterna man får efter att man åkt ett tag. Vad beror det på egentligen?! Några otränade muskler i fötterna kan tänkas?! 
Fullt med folk på isen var det; flest barnfamiljer såklart, några hockeykillar, och en liten konståkningstjej som gjorde hopp och piruetter! Bella var alldeles hänförd över flickan som åkte:) Lite känningar i vaden idag..;) 
Lite besviken blev jag också över en person som inte vågade visa sig...;)



En gång en isprinsessa...


Ish, snart jobba igen. Den där tre timmars långa lunchen springer alltid iväg lika fort.

Och ja, åter snö, snö, snö...

Kommentarer:

1 sabina:

vem var det du blev besviken på som inte dök upp då??

2 Henrik:

Känns som om det var mig du syftade på. Men som sagt, jag åker inte skridskor!

3 Henrik:

Känns som om det var mig du syftade på. Men som sagt, jag åker inte skridskor!

4 Madeleine:

Smile:)

5 sabina:

ha varför skulle de vara du henkrik, självgod! jag tror det var ja (hihi)

Kommentera här: