Fighting for love?!



Igår på Thaiboxen var där en kille (en 8:a;)) som bar en tröja "DIE BRAT DIE". Vilket fick mig och min "fighting girl", mitt under träningen, att börja tänka...  Vi som sysslar med kampsport, vad vill vi egentligen med det? Slå och sparka varandra blodiga, och avsluta med ett knä i skrevet?! Så vi började tänka på egna texter, "Loving, not fighting"? Eller (my favourite) "Fighting For Love"?!


Idag är det fredag!:) Blir en lugn sådan med fika och plugg (nej ursäkta, STUDIER. Pluggar gör man ju i panik kvällen innan en tenta, vilket jag Inte kommer att göra, peppar peppar) i Malmö. 
Har "förkylningsverk" i kroppen, så den får nog ingen större ansträngning idag.. Kanske skulle lagt sig i ett varmt bad?!:)

Jobbet har ringt fleera gånger (senast i morse) och givit mig dåligt samvete. För jag Vet att jag Borde jobba för att få in lite pengar inför framtida planer. Men denna helgen känner jag att jag måste prioritera studierna..

Fighting, studa, träffa nära och kära; ser fram emot helgen!:)
Önskar er alla en trevlig sådan!:) 

Må väl!

("V")




 

Kommentera här: