I have a confession to make...



..igår, när jag besökte Gela hemma hos sig, hade hon stått heela kvällen med att förbereda och laga middag, som hon sedan skulle bjuda på! Dock hade jag inte hunnit förvarna henne om mitt nya liv som vegetarian. Hon hade stått och stoppat en kyckling, pregat marinad innanför huden, ugnsbakat rotfrukter, kantareller i brunsås.. Ja, Gela är bara helt Bäst när det kommer till matlagning. Så, jag Kunde inte göra henne besviken med att Inte smaka. Och denna innebar Också den marinerade kycklingen. Men, jag är ju som sagt i en övegångsperion, så, jag låter mig själv gå för den här gången!

När jag kom hem idag hade jag bara trevlig post i brevlådan!:D Dock vågar jag inte berätta nyheterna förrän jag är Helt säker på att det kommer gå hela vägen....!!
Jag lär mig hela tiden att försöka ta en sak i taget, och att Allting inte går att vända som en femtioöring. Dock, kan det vara ganska frustrerande ibland, när man känner att man skulle ge Allt för att få det man vill ha, serverat på ett silverfat.
Kan iaf säga att det går åt rätt håll!:)


Tränade Thaibox i Malmö igår, och fick en chock när det var över 50 pers som skulle träna, och var nära på att inte få träna alls... välkommen till storstan tösabit!:D



Kommentarer:

1 *Emma:

VAD FICK DU FÖR BREV? du måste berätta! <3 Och du, tack för att du är veggis nu :D Då slipper gela tycka bara jag e jobbig. hahah!

Kommentera här: