F-dag firad en dag i förväg:)


När jag kom till Höör idag åkte jag med familjen ner till Malmö för att fira min födelsedag som är imorgon!! Mamma hade gjort min favvopaj med sallad och kalasade på kaka till kaffet! Och där satt vi och picknickade i Kungsparken: familjen med farmor, mormor och morfar:) Efteråt fick jag öppna lite paket och ta emot pengar som jag ska köpa en bra ryggsäck för! När jag hittar en på blocket som tilltalar mig. Fick TROSOR av min bror!! Tyckte jag kändes lite konstigt, tills jag kom på hur många gånger jag faktisk givit kalsonger till honom..:P Av pappa fick jag några kökshanddukar med reccept på;) Och av mamma fick jag en jäsbunke! Hehe, det har blivit ett annat stuk på födelsedagspresenterna;) Men åh vad jag uppskattade dem:D



En kväll med familjen är aldrig fel. Desto trevligare när man älskar sina familjemedlemmar och försöker göra så mycket man kan för att njuta av stunderna man får tillsammans!:)  





Därefter tog vi oss en tur i parken. Pappa letade skatter, farmor letade efter en toalett, jag fann ett intressant träd: vi var alla på upptäcktsfärd i parken!

Tack så jättemycket för presenterna och för den fina kvällen vi fick tillsammans!:)
Ni är alla så fina, och jag älskar er allihopa!!





Kommentarer:

1 sabina:

jag blev nästan lite tårögd när jag läste detta inlägg. Saknar min mormor ngt så enormt, och att se att du har både farmor, mormor och morfar kvar gör mig smått avundsjuk. Blir därför så glad över att du fktiskt uppskattar dem såväl, för det är det man ska göra m sin familj, och inte stöta bort dem som vissa alltför ofta gör. puss och kram till dig på din födelsedag.

2 Madeleine:

Tack för en underbart trevlig kväll i malmö, Madde.

Ha de, i kväll på födelsedagen. Kram pappa/mamma/ande.

Kommentera här: