Jag mår bra, och jag hoppas att det märks!


Vilken underbart härlig helg jag fått uppleva; i så fina vänners lag:) Lördagen började med jobb till klockan tolv. Därefter körde jag tvätt, brödbakning, strykning, lite matinköp och datoruppdatering i ett under eftermiddagen! Mot kvällningen tog jag tåget till Lund för grillning med vänner, men möttes också av en trevlig överraskning av Jacob och Elna i vänngänget!! Det var ETT ÅR SEDAN vi senast träffades, men det kändes som om vi aldrig varit ifrån varandra. Är inte det ett kvitto på härliga vännskapsband så säg!:) Jacobs skägg hade blvit längre, och fylligare. Annars var han den Jacob jag mindes, om inte ännu rikare på sin fina personlighet:) Och nu bor vi i samma stad, och fem minuter från mig med buss.. Jacobs kommentar angående parmiddagen fick mitt hjärta att smälta -  "Tänk, då kan Anna och jag, Ylva med X, Madde med X, Bella med X, och Henrik med blablahm träffas och umgås". "Vem ynglar av sig först tro?" 
Senare blev det Chili i Malmö med Emma! Träffade på en väldigt pratglad afrikan som bjöd oss på underhållning i form av egen, spontan rap. Orden flödade ur hans mun - vart fick han alla orden ifrån?:S Natten blev morgon. Stack hem tidigare när Emma bestämde sig för att göra Étage as well nu när hon var i Malmö;) Dock tror jag att hon ångrade det valet; det är inte kul att gå in där själv. Tja, det är inte så kul att gå in där över huvutaget...:P 
Sov tre timmar.
Idag (söndagen den 18:e Juli) stod Sabbe och jag och torgade på Drottningtorget från klockan fram till tretiden! Sålde en massa kläder, och som gav bra klirr i den tomma skattkistan.. Det är så roligt att sälja: människor är hagalna som få. Och så jättekul att bara kolla in människorna och kanske till och med göra ett klipp hos någon annan försäljare! Därefter firade jag med att äta på Spot med Emma: fy vad jag frossade i ditt sällskap:) Den härliga dagen avslutades med att jag träffade Isabella på Ribban för att dansa Lindi Hop. Åh vad roligt det var, och Bella är grymm på att föra!!

Alla har sin egen kraft källa, och jag vet var min finns. Den finns hos alla er som jag har nära i min omgivning, och som berikar mitt liv på många sätt!!

Jag mår bra, och jag hoppas att det märks!:)



Kommentarer:

1 Emma*:

hihi du är för söt! :) Och en parantes, ETAGÉ ÄR VISST ROLIGT! Fast inte ensam! ;)

2 lucke:

hejsan, allt bra? :)

3 AlmaaaA:

fin blogg :)

allt bra?

4 Jacqline:

vad fint skrivit! :)

Kommentera här: