Kvällsdopp och jobbkänsla!



Jag var hemma igår och träffade mormor och morfar!! Det var så skönt att komma hem till dem, till landet och lugnet! Jag har faktiskt inte tänkt så innan, hur fint och idylliskt det är där ute:) Mormor är så fin! Hon hade rensat bland sina kläder, med hjälp från mamma, så nu kan hon faktiskt öppna garderoben och skjuta kläderna åt sidan så hon kan få tag på ett plagg;) Jag satt ute i trädgården och kollade igenom lite kläderna hon rensat bort. Dock var det vårare att få henne att Inte ta tillbaka plagg till garderoben, än att hitta kläder som jag kunde tänka mig att ta...mormor mormor...;)

Jobbade på kvällen, och till halv två på natten satt jag vak hos en kvinna. Ish, vilken kväll det var; bortgång och jobbkänsla.
En otroligt kär kvinna gick bort igår eftermiddag, 9/7; en kvinna som jag alltid tyckt så mycket om. En kvinna som alltid var så snäll, omtänksam med alla i sin omgivning och så tacksam för mycket i livet. Hon var en kvinna som såg människor. Och det är det inte många som kan, enlig mig. Att se människan som den är, den reella bild. Hon var vid medvetande och klar in i det sista.  

Många känslor har det varit denna vecka,..både sköna och jobbiga känslor! 

Efter jobbet i lördagskväll blev det ett dopp på Rbban med Carl-Philip (jag vill inte kalla dig CP;))! Och kvällen var alldeles underbart skön!! Klar och rosa himmel.

Valkampanjen är igång - ska man hjälpa till i den?!




 

Kommentera här: