My N-dag:)


Idag har jag namnsdag! Pappa var den första som grattade mig idag:) Madeleine kommer från det franska namnet Magdalena somm betyder "från Magdala", och är ett bibliskt ord. Mer intressant än så var det inte. Men fint tycker jag att det är, och är stolt över det!:)

Jaja, jobbade idag och det var en himla fart alla de där fem timmarna man var igång..

Därefter var det ju Allsång i pildammsparken. Men, kom där någon Sabina och gjorde mig sällskap?! Nej, det gjorde där inte...
Där var fullsmockat med folk... Nästa gång får vi se till att vara där åtta, typ...
En sång som fastnade i huvudet på mig var båtlåten! Mamma började sjunga på den igår, och jag tycker den är så fin!!

 



Imorgon efter jobbet bär det av till Blekinge by bike!! Ja, jag längtar..

Sabbe, du kan gottgöra mig med att göra mig sällskap på måndag;) tihi!!

Puss och god natt på er alla kära!:)



 

 

Kommentera här: