Ser framemot helgen!


Igår var jag med mamma och brorsan i Karlshamn, och tog en runda på Östersjöfestivalen! De hade köpt biljetter för att lyssna på Euroup. Dock kände inte jag för att punga ut 340:- för den konserten... Jag fick chansen att höra dem på Peace&Love, men tog inte den, då det fanns annat som lockade mer.
Vi hade iaf en väldigt fin dag tillsammans:) Tyvärr var pappa hemme efter att ha spenderat två dar på Kiviks marknad tillsammans med sin vän!

Imorgon börjar min lilla minisemester, och det ser ut som att jag blir själv på resan! Men, inget hindrar mig.. Jag ser verkligen, verkligen framemot helgen:) Jag ska åka upp imorgon efter jobbet, cykla runt Listerlandet och besöka släkt i Nogersund! På lördagen cyklar jag vidare till Karlshamn, och hoppas kunna besöka ytterligare lite släkt där min yngsta släkting (tror jag iaf?! Jo, men det måste det ju va) har blivit 16 månader! Ja, vi får se hur allt går. Ska ha med mig mitt lilla två-manna-tält! Så det ska nog gå vägen:) Är det någon som vill göra sällskap uppe i Karlshamn på Östersjöfestivalen så är ni välkomna att göra sällskap! Tågen går dit med jämna mellanrum, och det finns plats i tältet....;)

Har precis tagit ut en kardemumma kaka med rabarber ur ugnen som jag ska bjuda mina arbetskolleger på imorgon:)

Ikväll efter jobbet blir det allsångsmedley i pildammsparken! Det ska bli,..intressant:)

På återseende:)





Kommentera här: