Medicindelegerad vårdbiträde!


Under förmiddagen åkte jag tillbaka till Malmö. Klockan tolv skulle jag till arbetet och få min medicin delegering av sköterskan. Jag var den sista hon kom att ge delegering till. Men det tog längre tid att få den än jag var inställd på. Men kanske var det för att jag var så frågvis, som jag brukar va:) Men det är ju ett väldigt intressant utbyte. Den som har kunskapen vill gärna visa att den har det, och den som inte har den vill såklart ta del av den!

Jag träffade fina Sabina idag på Coffee Point:) De söker förresten personal - ska jag våga?!:S
Vi tog en jogging tur i Pildamm, och sen drog vi till Ribban och tog tre dopp i havet!:) Ja, efter tredje doppet var det faktiskt skönt i vattnet! Men vi blev bevakade av en skumm typ med stora alien glasögon på sig när vi höll på att byta om. Med förhoppning att någon av oss skulle tappa handuken eller nått..Ish!!:P 
Och ja, munnarna har gått på oss båda två idag; vi hade båda mycket att berätta:)

Min kära bror var i tidningen idag!!

http://www.nsk.se/article/20100706/PERSONLIGT/707069977/1149/personligt/*/andreas-satsar-allt-pa-musiken-och-idrotten


Kommentera här: