6:e juni


Du gamla, du fria, du fjällhöga nord. Du tysta, du glädjerika sköna...
Vi måste lära oss att aktivt fira Sveriges nationsaldag!

Bella på besök hemma hos mig, och vi bakade en otroligt fin prinsesstårta till Sverigedagens ära!:)
Grymt nöjda blev vi!! 
Bella hade från röd och vit tröja (danmarks färger alltså), som både hennes mamma och jag pikade för att hon hade på sig. Men det var hon som färjade marsipanen, och gissa vad som hände när hon försökte göra det,.. haha - skvätte färg på tröjan så att hon blev tvungen att låna en av mig. Och kunde det inte passa bättre än att låna den gula:) 



moi


Där efter tog vi cykeln ner till stan där vi träffade Carl-Philip (min kära släkting) och slog oss ner i Kungsparken och fikade:) På väg in till stan råkade jag cykla nära en stolpe så vår fiiina tårta fick en platt deffekt, men ack vad det inte gjorde något med smakeN! Satt i solen fram till åtta på kvällen, så kylan började göra oss påmind.




Tack för denna otroligt fina dag!!:)

Kommentera här: