7:e juni


Sov så länge idag att frukosten blev lunch. Men ack vilket väder att vakna upp till!! Jag får spader.. Idag var jag hemma och fixade lite allt möjligt, övade bland annat inför fredag då min bror tar studenten:) Och sen tog jag mig ut i regnet för ytterligare ärenden. Cyklade på Sabina och hennes boy! Fortsatte ner till västra hamnen och tog en liten promenad där. Stället är som graven när solens strålar inte är närvarande. En kopp te och läsning på Pronto på lilla torg och fick möjlighet att studera människorna som satt på melloyello. Där var en man som satt ensam och spisade på något gott med en passande stor stark till. Vid bordet intill satt en man och en kvinna och umgicks. Och de såg ut att trivas väldigt gott i varandras sällskap när de satt och pratade, skrattade, delade nachos och skålade; hon med ett stor Guinness och han med ett glas vin. Det var nog mer förvånande jämfört med mannen som satt i sin ensamhet; val av dryck hos paret syftade jag på. Kanske mannen i fråga var gay?! Fy vad jag både hatar och älskar fördomar:)  
På väg hem small mitt bakdäck!! Och jag fick spader igen,... Jag gick till nobeltorget, lämnade cykel vid en kyrka (med förhoppning om att ingen kommer att ta den där) och promenerade hemåt med överfylld urinblåsa. Jag har nog aldrig kissat så mycket som när jag kom hem:S

Jag säger då det. Man vet aldrig vad som kan tänkas inträffa i livet. Det är fyllt med överraskningar. Men när ska de roliga överraskningarna komma?!
Jag väntar med spänning...

God natt!:)




Kommentera här: