Bella Donna



(Onsdagen 23/6)

Jag hade tre timmars introduktion på jobbet, och där efter gjorde jag lite ärenden, och träffade Bella på kvällen i Västra Hamnen för att ta ett dopp i havet:) Och ja, det var sååå otroligt skönt, efter tredje doppet. Första doppet är alltid en pina. Andra doppet går an, även om det inte är så skönt att ta. Tredje däremot, är väldigt skönt att få göra. Tänk att man pinar sig igenom två dopp i havet för att tillslut faktiskt kunna njuta av det tredje doppet man tar;) Det är ju den där kicken man söker:) 
Nej då, jag är inte avundsjuk på Maja och Sabbe som spenderade veckan på Mallorca;) Bara lite... 


Köttätaren:)


Efter doppen satt vi och filosoferade, så som vi brukar göra ibland:)
Jag kom idag fram till att jag är väldigt glad med livet jag lever i för tillfälligt:) Och när jag cyklade genom Malmö idag efter jobbet kom på mig själv med att le, och skrattade för mig själv när jag cyklade förbi en man som såg lite komisk ut där han stod och skulle försöka äta sin kebab på bästa sätt utan att försöka spilla på sig själv. Jag har kommit på hur min må-bra-känsla yttrar sig, och vad det är som händer när jag känner att jag mår bra: 

- Jag spontansamtalar med människor. 
- Jag ler när jag går eller cyklar omkring 
- Jag är mer medveten om människorna i min omgivning
- Jag känner mig otroligt mer givmild
- Min spontanitet är större än vanligt




Idag mår jag väldigt, väldigt bra, och jag hoppas att det märks:)


Kommentera här: