Graduated!!



14.00 tog Andreas studenten från Teknik programmet med inriktning teknikutveckling på Hässleholms Tekniska Skola!:) Jag har väl personligen inte varit så glad för skolan, eller Hässleholm alls för den delen. Men, han har trivts, och det är man ju glad över! 
Konstigt nog grät jag inte alls när han tog studenten. Vilket jag själv var väldigt förvånad över. Pourquoi?! Jag var ju helt övertygad att jag skulle göra det... Nej, jag var väl bara väldigt glad och stolt över min lilla, lilla, lillebror:):)







Något av alla studentpresenter. En aning lyckligare för denna kanske;)
- Hard work needs to be rewarded -



Väldigt trevlig studentfest! Dock känner man sig alltid lika otillräcklig när man känner att man vill prata med allt och alla,.. samtidigt som man ska underhålla med mat osv. Höll i lite underhållning med;) Sen blev det jag som fick vara chaufför, vilket jag gjorde med största nöjet!:) Andreas, you know for sure,..;) Och Freddy gjorde mig fint sällskap hela natten! Oh yea, I will miss you when you go back to Germany,..
Så kul att få träffa Andreas vänner med som han brukar träna med:)

Jag tvivlar inte en sekund på att du trivdes hela dagen!:)

 



Grattis till Studenten Andreas!!

("v")






Kommentera här: