Lördag


Jag har umgåtts med mig själv idag! Och det kändes som ett väldigt trevligt sällskap:) Det var faktiskt skönt att bara ta det väldigt lugnt idag. Ta dagen som den kom, utan någon större planering!
Jag tog en cykeltur ner till stan. På möllan bedrevs det protestaktion mot staten Israel och för vad som ständigt pågår där nere. Som vanligt; det oändliga kriget. Folkets Park var fylld av människor, och en dj spelade skön musik på scenen! Jag satte mig på Cuba Café, tog ett glas och skrev på en del av min studentpresent till min lillebror. Fy vad nöjd jag blev med den:)

Tänka sig. Jag hade helt glömt bort hur fint väder vi faktiskt kan ha här i Sverige! Nu kommer sommaren, på riktigt:)

                 "Det enda jag kan säga dig med eget perspektiv; det här är bara början på ditt liv."

Må väl!



Kommentarer:

1 Emma*:

vad blev det för fint?!

Kommentera här: