Nu är jag färdig för idag...


Ja, nu är jag färdig för idag.. Jag stack iväg för att göra ärenden inför festivalen, och tror du inte att jag halvvägs till Svågetorp får PUNKA på bakre däcket. F*ing FJÄRDE GÅNGEN denna våren. Och JA, hur hanterade Madde situationen DENNA gången tro?!
Eftersom jag var ute i Lindängen, var det såklart närmsta mack som lockade. Men, denna mack var enbart en självbetjäning och hade inget annat än bensin att erbjuda. Jag ställde cykeln vid en busshållplats, tog bussen till Svågetorp och gjorde några fina fynd på Biltema och Rusta. Hittade ett 2-manstält för 99:-, och en liten och tålig radio för samma pris:)
Åh, solen har kännts helt underbar idag:) Trotts punkan har det inte varit svårt att le mot solen:) På vägen hem fick jag inte ta med mig cykelt på stadsbussen. Och eftersom jag inte stötte på en enda bemannad mach fick jag gå hela vägen hem från Lindängens "centrum"..

Dock slog det mig när jag gick där med styret i händerna, att man lägger ju märke till så mycket mer i sin omgivning när man promenerar. Det händer så mycket runt omkring en som kan vara väldigt roligt att slänga ett öga åt! Jag hälsade på en man idag, och det känns som kryss i himlen för att man gjorde det, i Malmö,..:S 

Laddar spotify med Peace&Love - musik:)


http://www.peaceandlove.nu/festival/

Check it out!:)

Nu har jag ett tält att sätta upp, och hoppas att alla delar är med i paketet!







Kommentera här: