Sex and...


...the city 2 - time!! Ja, äntligen såg jag den med. Efter att ha hört alla som sett den pratat om den och läst resentioner var jag tillslut och så den med Gela. Och, som vanligt när man hört en hel del negativa uttalanden om något, så blir man så klart själv påverkad och trubbad av vad man hör. Så jag måste ju säga att den inte var så farlig som jag hade trott. Den var ju faktiskt helt okej! Man fick en lagom dos av alla fyra personligheter; Samanthas "sex-obsession" (shit vilka scener man egentligen fick skåda = barnförbjudet!), Charlottes pekpinnar och mammabeteenden, Miranda hade dock förendrats en del (henne gillar jag starkt) och Carries ständiga glammande mode och bekräftelsebehov med Big. Dock saknade jag EN liten sak,... INNEHÅLLET i filmen!! Även om man som vanligt skrattade åt Samanthas helt otroliga självförtroende och Charlottes mammiga beteende, så hände det i princip inget dramatiskt över huvud taget......................... Okej, hon stötte på sin gamla flamma och de kysstes. Men....

Forgive me for I've been sinned - alldeles för mycket choklad idag!! Alla har vi våra bördor, och jag fann min looong ago!

Musiken i filmen var överraskande bra dock!




Men oj, jag såg precis avslutningen på festkonserten för Victoria och Daniel, och jag grääääät!!!

Sov så sött:)

I will...





Kommentarer:

1 Emma:

ja, jag är bekväm. Men sen är det jobbigt, för man sårar ju någon hur fan man än gör! :S

Kommentera här: