Lillördag


Det  har varit en härlig dag idag! Skön skoldag, cyklat lite i staden, gjort ärenden, besökt min farbror som skänkte mig ett våffelgärn;) Och ikväll hade jag mitt första besök i lägenheten! Henrik, Ylva och Freddy kom på besök där vi åt våfflor och spelade kort!:) Freddy kommer från Tyskland, och pluggar "svensk idrottskultur" på Mah. Var i Norge tillsammans. Henrik och jag stack till Möllan senare! Tog en öl och fortsatte snacka; vi är bra på det:) Henrik, du är guld värd!! Synd bara att de där bussarna slutar gå så Himla tidigt,..

Följ Henriks blogg: http://chenkel.blogg.se - Läsvärt indeed!:)

 Det är så han är, och jag tycker om honom för det!:)

På lördag ska jag på maskerad hos Emma. Jag var Nästan säker på vad jag skulle klä ut mig som, men så kom tanken att det blir utgång senare, och att Den klädnaden kanske inte är Så passande då; kan bli provocerande;) Snälla, ge mig lite inspiration!!

Under våren såg jag fram emot konsertet och roliga påhitt! Men mitt konto ser ut till att kväva mina viljor. Kan man hoppas på ett under i kassan?!

We will se..

God Natt











 



Kommentarer:

1 EMMA*:

Siesta måååste det ju bara bli! :) Tror inte det blir utgång för mig, haha! Min utklädnad funkar heller inte ute! :D

Kommentera här: