M-A-L-M-Ö


I onsdags flyttade jag till Malmö!! Och jag kan inte hitta ORD till att kunna förklara min otroligt storra Glädje, och lättnad det är att kunna komma hem på mindre än 20 minuter (sålart beroende på Var man befunnit sig i stan). Att inte behöva släpa på en enorm väska innehållande hela dagens behörigheter till de dagliga aktiviteterna gällande skola, träning och mat. Att slippa vänta på ettt tåg som man aldrig vet kan tänkas anlända, eller rent av bli inställd. Att slippa planera sina helger i liknelse som stora Event där sovplats, mat och träning med vilja ska kunna interagera med varandra. Att slippa göra Stora Projekt för att man vill tillbringa tid med sina vänner, som för mig borde ses som en allmän rättighet, och skånetrafiken borde haft speciella "besöka-vänner-biljett" med Minst 50% reducerat pris. 
Min mamma följde med mig med bilen in till Malmö. To henne till mitt favoritfik på Möllan där vi satt och åt och fikade; pratade om allt möjligt! Pappa slöt upp senare; så glad jag är att de också fick träffa kvinnan jag är inneboende hos! You know, prejudices..
Mamma var såå otroligt söt och betalade första matkassen till mig, elle de Två som det blev!:)
Helgen väntar, och tentaskrivning... Så det där med Inredning lär få vänta tills stormen lagt sig..:/

Ikväll blir det asiatiskt, och bia med Gela och hennes vänner! Sen en öl med Sabbe på Möllan. Fy vad jag tycker om er!:)



Kommentera här: