Torsdag


...

Det är en del nu, med skolan och så. Men inte så pass att jag väljer att prioritera bort saker som gör att jag mår bra:) Man är ung, och jag känner att jag måste ta den tid det tar att lära sig ta hand om sig själv. Vi lever alla så otroligt olika liv. Och jag önskar att varje individ verkligen lever som de vill i den mån det är möjligt. Livet består av så många plikter att man lätt kan känna press och stress om man inte får ihop det som man vill. Men trots min ålder börjar jag redan känna mig avtrubbad av alla krav och måsten hit och dit. Eller är det bara som jag inte är van med att ta ansvar?! Eller gör jag det kanske mer komplicerat än vad det egentligen behöver vara?! Kanske har jag inte hittat Min rätta nivå/balans i livet än?! 

...

Alla är vi nybörjare i början:)

...

Den fina himlen färgade ikväll hela Malmö rosa. 
Sen kom regnet och färgen bort började blåsa. 
Men i morgon stiger solen och torkar bort allt regn.
Och åter kommer färgen tillbaks på himelen

...

Åh, jag ska bli bjuden på Indisk mat imorgon kväll! Trevligt det ska bli:)

Sista rycket imorgon innan Caset ska in före kl. 16, och imorgon är det fredag:)

Ta hand om varandra!!

Kommentarer:

1 EMMA*:

En vacker dag kommer du nog också inse vad du ska prioritera för att orka med :)

Kommentera här: