Valborg


Var fanns alla good looking guys ikväll?! Jo, på Babel i Malmö!! Jag skojjar inte,.. och dansa kunde de med:) Är det inte underbart! 
Jag hade, trotts skolarbete och sent anländande till parken i Lund, en otroligt bra valborg!! Träffade vänner, satt i parken och hade trevligt med Freddy och tre finnar! Mina vita tygskor fick jag målade av fina konstnärer. Och på Babel var det grymm klubb!:D Någon brasa blev det alltså inte tyvärr. Så det var väl det enda som fattades denna dag;)


 Freddy and MeJag med finnarna och Freddy!


Tack så jättemycket till alla som förgyllde denna kväll!!:) Jag är så oerhört tacksam för de människor jag får möjlighet att träffa, och i bästa fall få lära känna!! Varje gång jag tänker på det känns det så läskigt när man gör sig påmind om hur det egentligen kan slumpa sig när man börjar prata med en person; varför det blir just den personen och inte den andra. Vad är det som gör det?! Ja, det finns många svar med djupa psykologiska förklaringar. Så det får vi ta en annan gång.   


Nu väntar en varm och skön säng!:)





Fåglarna höll morgonvisor i träden. Och nu börjar solen stiga upp ur horisonten.

God Morgon:)



My shoes



Kommentera här: