Det är väl bara att bestämma sig

Nu så sitter jag där, i den där sitsen jag aldrig trodde jag skulle komma i. Men som jag samtidigt var rädd för att hanna i. Komiskt - eller hur?! Inom loppet av en vecka har jag kollat in tre boendeformer. Och nu står jag inför ett val; att välja bostad. Välja rätt, välja bra, välja förnuftit, välja taktiskt, välja välja, välja att bestämma sig... Jag är så otroligt mån om att de beslut jag fattar är de bästa och enda riktiga. Och med tanken i bakhuvudet 'att varje val man gör i livet påverkar nästa val du gör', som ett ständigt pågående kretslopp, gör att jag blir tillräckligt nojjig över att faktiskt göra ett val. Jag har skrivit kistor över för- och nackdelar med de båda boendeformerna. Men vad vill jag egentligen prioritera? Boendeformen, ekonomin, läget... Jag får helt enkelt sova på det, och säger god natt:)

Kommentera här: