Snoflakes are falling on my head



...och jag känner hur mina ögon har fått det lättare att hålla sig vid liv:) Snön lysser upp och gör stegen lättare i vintermörkret. 

Jag tränade Mui thai ikväll, och energin bara flödade!!
Dessutom sitter jag i en sits då jag inte vet hur jag ska göra inför mitt boende till våren:S Jag har två boende att välja mellan för tillfälligt. De ena är ett möblerat rum; de andra är ett omöblerat rum fast liite billigare och känns bättre då rummet var ett tips från en klasskamrat. Hej och hå - varför känns det plötsligt jobbigt, när det samtidigt känns bra då boendet inför våren inte lär bli ett problem...?! 

Imorgon är det fredag, och jag ser framemot en Julkonsert med körmusik i Caroli kyrka:) Dessutom ser jag framemot helgen som kommer bjuda på jobb, träning, loppis, farmor, familj och lugn:)

To be continued....:)

Kommentarer:

1 EMMA:

klart du tar det lite billigare rummet! Omöblerat is the shiet! Grejer har du ju redan?! billigare är fan alltid bäst!

Kommentera här: