MFF, oh yes!


Ish, hur ska jag hinna med allt som jag vill göra egentligen?! Min vän Maja kom med det klassiska uttrycket "man kan inte få allt här i världen". Och nej, det kan man verkligen inte.
Idag har jag varit hemma och pulat en massa. Strykit tvätt, rensat lite bland kläder, kollat banken, och nur tar jag min tjockbok och drar ner till möllan! Men, innan det ska jag faktiskt inom emmaus och hoppas på att de där stövlarna fortfarande står kvar inne i affären:) Det enda jag kommer att införskaffa denna vinter är ett par stövlar som tål väta!! 
Träning ikväll, och, tja,.. Triangeln ska ha kvällsöppet till 22 idag. Så, har jag ork, kanske jag tar  mig dit!

...

Och yes, igår gjorde dem det igen - MFF: 4 mål mot Häcken, och leder allsvenskan! Jag ser framemot sista matchen mot Mjällby då det ska firas:D

...

Den där klockan som Hermione använde sig utav i "Harry Potter" - vad kostar en sådan tro?!


Lev väl i stunden!



Kommentera här: